2017. augusztus 6., vasárnap

Köszöntő

Üdvözlök minden (remélhetőleg) jövőbeli olvasót! Talán már hallottatok a másik két blogomról, a The Queen Bee of High School-ról, vagy a Niall Naplójáról. Nagyon régóta írok már és sokmindenbe belekezdtem. Most viszont elszántam magam arra, hogy megosszam veletek az eddigi egyetlen befejezett regényemet, az Éjsötét Krónikákat. Ez most nem fanfiction, hanem eredeti saját szereplős regény, aminek van eleje, közepe és vége. Nem kevés ideig írtam és sok energiát fektettem bele, igaz ez már évekkel ezelőtt volt, úgyhogy mai fejemmel olvasva már legszívesebben az egészet átírnám...
Úgy tervezem, hogy minden héten megosztok egy újabb fejezetet. Ha az utolsó fejezetig pozitívak lesznek a visszajelzések és lesz rá igény, elkezdem írni a második kötetet is. Ha úgy döntesz, adsz neki egy esélyt, kérlek ne hagyd abba csak azért, mert többek között vámpírok és különböző mítikus lények szerepelnek benne. Nem állt szándékomban bármit is lekoppintani és próbáltam olyan jeleneteket írni, amilyeneket még nem olvastam és nem láttam sehol.
Ha szereted a dark-fantasyt, a romantikát és horrort, esetleg rajongója vagy a Vámpírnaplóknak, az Alkonyatnak, a Pretty Little Liarsnek vagy a Tudom, mit tettél tavaly nyáronnak, akkor talán ez a történet is elnyeri a tetszésed. Ez viszont csak egyféleképpen derülhet ki: ha hagyod, hogy magával ragadjon!

Iró: Zsigus János
A designt készítette: Majra Loranch

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése